Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki trudny klient

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
2016-05-19 13:29:26

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny?

Artykuł Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
Obsługa klienta jest najważniejsza
2015-08-25 10:37:44

Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta.

Artykuł Obsługa klienta jest najważniejsza
Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
2011-11-29 13:21:46

Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Artykuł Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
Nowy trener w B&O NAVIGATOR
2011-05-11 11:01:41

Mauricio Vargas Tapias to znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego firmami na rynku B2B. W swojej karierze pełnił funkcje Dyrektora Handlowego i Sprzedaży (Kente Polska i PPG Industries Poland) oraz Dyrektora Generalnego i Członka Zarządu (Grupo de Empresas Temper)

Dofinansowane szkolenia Kraków
2011-03-17 10:17:41

Dofinansowane szkolenia Kraków

Artykuł Dofinansowane szkolenia Kraków
B&O Navigator Kibicuje Justynie Kowalczyk na MŚ w Oslo Holmenkollen
2011-03-11 13:00:46

Byliśmy w Oslo kibicować Justynie Kowalczyk. Nasz wysiłek się opłacił Justyna w biegu na 30 km zdobyła brązowy medal.

Artykuł B&O Navigator Kibicuje Justynie Kowalczyk na MŚ w Oslo Holmenkollen

stron: 1 2 319

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń trudny klient

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.